SEMANA DEL 10 AL 11 DE MARZO

Today the class was many short, so that see we the plan the class and an instruction the teacher Joel

Of this class I liked the form how the teacher work whit we.

Comments: no have comment 


SEMANA DEL 17 AL 18 DE MARZO

 In this class the teacher Joel speak we on the teacher foreign that will come to share whit we.  Also speak on a story that make individual and present in class yes we want.

Started whit the individual test oral but no reach to make all.

The class I liked the story that we to make.

In the class of today the teacher Joel we speak continue with the individual test oral

And the rest de student writes a text   of English.

The class of today was many funny,   also make the individual test oral and I was good.

The class liked me that can make the individual test oral.

Comment:  The class was dynamic and this I liked. 


SEMANA DEL 24 AL 25 DE MARZO

This week see we

A text of reading comprehension and other students make the test oral.

This class makes co-evaluation other make the test oral and so finishes the class.

Comment:  this week was good.

  


SEMANA DEL 31   AL 1 DE ABRIL

This week in English see we

Whit the teacher Joel   a method the study and a history the you live that help we to see the live whit other eyes.

Whit the teacher of English Kate see we something new in the form how are you explanation this are spectacular and I like that repeat. 

Comments: this classes are awesome and I like me many


 

SEMANA DEL 7 AL 8 DE ABRIL

 

This week in class of English make a practice the listening write whit a recording that the teacher Joel put, and everybody listening and write what listening.

The Friday I not can go to school but infor me of what  had make  that was make question in English on a recording and later make questions the teacher.

Comment: I like i this classes because can we put in practice we Skills

 

 


TEXTO TRADUCIDO

LA RANA COME BICHOS

La rana estaba al lado del estanque. El estaba muy quieto. Su color verde es muy fuerte para ver. Un bicho estaba cerca. Su lengua estaba comprimida, la lanzo hacia arriba y la engulló. Entonces estaba quieta otra vez.se quedo atento para el siguiente bicho.

ESTABA EN UN NUEVO COLEGIO

Ellos estaban en el edificio del nuevo colegio. Este está muy cerca de mi casa. Todos los días yo veo los trabajadores. Ellos conducen inmensos tractores. Yo veo que  Ellos empujan una tonelada de suciedad. Ellos tienen una gran grúa. Esto les ayuda a ellos  a poner  las vigas en sitios altos. Los trabajadores construyen muros. Ellos utilizan ladrillos. Todos los días  miro más esto y me gusta una escuela. Mama dice que yo se  que quiero ir ahí en el otoño.

JON HACE  UNA CANASTA

Jon tiene una bola en sus manos. El reboto esta lentamente sobre el suelo. Una vez. Dos veces. El la agarro a poca altura y entonces  salto.  La bola voló en el aire. Arriba, arriba, arriba, esta se fue. Entonces bajo, bajo, bajo, en la canasta. “si!” el grito.  “Nada pero  producir”